Jurnalul triatlonistei la dieta. Pentru ca sunculita nu e badass

A sosit momentul sa recunosc, spasita, ca am acumulat cate ceva “izolatie termica” prin punctele esentiale.  Bilant dupa 2 luni jumatate de la Ironman: 4.5 kg in plus, ritm de viata si de somn haotic, cateva perechi de blugi care ma string nitel.

As vrea sa spun ca am o scuza, sau mai multe scuze. Fara sa ma obosesc prea tare as punea sa imi spun ca schimbarile din viata mea justifica partial acest mic dezastru de pe cantar:  trecerea de la antrenamente pentru IM la “offseason” unde am injumatatit volumele din antrenamente si mutarea temporara in afara Bucurestiului (si stresul suplimentar cauzat de aceasta renovare care nu se mai tremina. Sa nu va apucati de renovat apartamente!!)

Dar nu imi plac scuzele astea. Eram dispusa sa trec cu vederea cateva kg in perioada Craciunului, dar deja sunt 4.5 …si Craciunul nu a venit! Ma cunosc bine si stiu ca acest mic “bagaj” nu va pleca usor de pe coapsele mele (nu am fost niciodata slabanoaga si nici nu pot sa le inteleg pe triatlonistele alea care se plang ca nu mai stiu ce sa manance ca sa nu ajunga un schelet :)).

Asadar, a venit momentul sa iau atitudine, si spre norocul meu am gasit si o prietena triatlonista gata sa ma insoteasca pe acest drum, caci vorba aia: de ce sa suferi singur cand stii ca poate sa mai sufere si vecina? :)

Am facut un plan si l-am scris intr-un email. Am semnat amandoua (virtual) si gata…ne-am pus pe treaba:

Dieta “Asa nu se mai poate!” - Termeni si conditii

·         Saptamana 8 -14 decembrie fara dulciuri si fara mancat dupa ora 10 seara

·         1 dulce mancat = 50 de flotari

·         1 cina tarzie = 50 de flotari

·         A 3 a abatere (de orice fel) = mers la sala si facut chestii de barbati (tractiuni, gantere, etc)

·         Raport zilnic catre partenera de dieta. Flotarile si trasul de fiare sunt insotite de poza drept dovada

·         Exceptie: 1 dulce in weekend este permis daca nici o alta abatere nu a fost comisa

Acesta e planul pentru prima saptamana. Planul pentru saptamana 2 va fi conceput in functie de rezultatele din aceasta prima saptamana din “get your shit together!”. Va tin la curent.

Cu drag,

Andreea si sunculita aferenta

PS: Da stiu ca a fost o vreme cand ma laudam cu un stil de viata “fara zahar” (povestea aici) de care am reusit sa ma tin cateva luni bune. Inca mai cred in beneficiile unui astfel de principiu, insa din pacate nu am reusit sa sustin asa ceva pe termen lung.  Nebunia aceea a fost un inceput bun pentru a deveni mai atenta cu ceea ce mananc si pentru a reduce cantitatea de dulciuri (chiar si azi, cu o dieta haotica, inca mananc mult mai putine dulciuri decat in epoca “neagra” de acum cativa ani). Asadar …nu am de gand sa renunt de tot la dulciuri, insa pe termen scurt, am de gand sa tai semnificativ din cantitate si frecventa. Eventual pana la zero, caci altfel o sa fac un biceps de halterofil de atatea flotari si tractiuni :)

Tags: 

Adaugă comentariu nou

Plain text

  • Etichetele HTML nu sunt permise.
  • Adresele de situri web şi adresele de e-mail se transformă automat în linkuri.
  • Liniile şi paragrafele sunt rupte automat.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
Reîncarcă Type the characters you see in this picture. Type the characters you see in the picture; if you can't read them, submit the form and a new image will be generated. Not case sensitive.  Switch to audio verification.